Jaki jest zakres działalności firmy?
Nasza firma zajmuje się sprzedażą nowoczesnych systemów wystawienniczych oraz rozwiązań marketingowych. Oferujemy mobilne i modułowe systemy oraz bogate wyposażenie ekspozycyjne
do wielu zastosowań. Nasze doświadczenie, profesjonalne wyposażenie pracowni i zaufani dostawcy pozwalają nam odpowiedzieć na każde zapotrzebowanie, od wystaw i targów po prezentacje, promocje, imprezy plenerowe, pokazy, szkolenia, konferencje, spotkania handlowe, wyposażenie salonów sprzedaży, sklepów, oznakowanie i identyfikację zakładów i biur.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo sprawdzone i popularne produkty, m.in. ścianki wystawiennicze, lady recepcyjne lub degustacyjne, rollup-y, wszelkiego rodzaju stojaki reklamowe na ulotki lub foldery, flagi, potykacze, systemy reklamy zewnętrznej itp.
Wyboru asortymentu mogą Państwo dokonać w każdym momencie – z poziomu bocznego menu – dostępnego na każdej podstronie naszego serwisu.
do wielu zastosowań. Nasze doświadczenie, profesjonalne wyposażenie pracowni i zaufani dostawcy pozwalają nam odpowiedzieć na każde zapotrzebowanie, od wystaw i targów po prezentacje, promocje, imprezy plenerowe, pokazy, szkolenia, konferencje, spotkania handlowe, wyposażenie salonów sprzedaży, sklepów, oznakowanie i identyfikację zakładów i biur.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo sprawdzone i popularne produkty, m.in. ścianki wystawiennicze, lady recepcyjne lub degustacyjne, rollup-y, wszelkiego rodzaju stojaki reklamowe na ulotki lub foldery, flagi, potykacze, systemy reklamy zewnętrznej itp.
Wyboru asortymentu mogą Państwo dokonać w każdym momencie – z poziomu bocznego menu – dostępnego na każdej podstronie naszego serwisu.
W jakich dniach i godzinach firma jest czynna?
Nasze biuro czynne jest:
- od poniedziałku do piątku
- w godzinach 8:00 – 16:00
Jak mogę kupić wybrany produkt?
W tym celu zachęcamy Państwa do kontaktu z naszą firmą:
- za pośrednictwem poczty e-mail: agnieszka@easystand.pl
- za pomocą telefonów komórkowych: 531 001 651
Czy systemy wystawiennicze sprzedawane są wyłącznie z grafiką?
Nie. Na Państwa życzenie oferujemy systemy – zarówno z grafiką, jak i bez niej.
Jak przygotować grafikę do systemów?
- specyfikację dotyczącą wybranego systemu, znajdą Państwo na stronie produktu w zakładce GRAFIKA
- format plików graficznych:
Wszelkie pliki graficzne należy zapisać w jednym z poniższych formatów:
a/*tif. z kompresją LZW dla IBM PC. Pliki powinny być spłaszczone i bez warstw. Kolorystyka CMYK.
b/*pdf. Kolorystyka CMYK. Łącza osadzone. Czcionki zamienione na krzywe. - rozdzielczość i wielkość plików graficznych:
Grafiki należy przygotować w formacie 1:1 w rozdzielczości 150 dpi.
Jak przekazać przygotowaną grafikę?
Przygotowane pliki należy przekazać na jeden z niżej wymienionych sposobów:
- przesłać za pomocą serwisu internetowego WeTransfer (jeżeli waga plików nie przekracza 2GB)
- przesłać e-mailem (jeżeli waga plików nie przekracza 20MB)
- przekazać osobiście na nośniku CD lub DVD
Czy można zlecić przygotowanie grafiki?
Tak. Wśród naszej oferty znajdują się również projekty graficzne.
Projekty przygotowywane są wg Państwa oczekiwań i na podstawie przekazanych materiałów, które powinny być dostarczone wg poniższej specyfikacji:
Projekty przygotowywane są wg Państwa oczekiwań i na podstawie przekazanych materiałów, które powinny być dostarczone wg poniższej specyfikacji:
- logotypy – powinny być przygotowane w „krzywych” tj. w postaci grafiki wektorowej (pliki .eps, .ai, .svg, niektóre .pdf), ponieważ zachowują jakość przy skalowaniu i nie ulegają stratnej kompresji
- zdjęcia do projektu i wszelkie inne grafiki rastrowe, muszą być wysokiej jakości (pliki .jpg, .tiff, .gif, .png, .psd) i powinny być dostarczone w rozdzielczości 150 dpi, co najmniej w rozmiarze docelowym wydruku. Poza tym nie powinny być to pliki .jpg, .gif, .png skompresowane w celu zmniejszenia zajmowanego miejsca na dysku, kosztem liczby kolorów i jakości
- wszelkie teksty, które mają się znaleźć na projekcie powinny być zapisane w pliku *.txt, *.doc lub wyraźnie wklejone w treści maila – tak, aby mogły być w pełni edytowalne. Dla łatwiejszego opracowania graficznego tekstu, elementy takie jak nagłówki, teksty wyróżnione lub zwykły tekst, powinny być rozróżnione stylami (np. inne czcionki lub rozmiary)