Oczywiście, przez wzgląd na ograniczoną powierzchnię systemu najlepiej sprawdzą się przy prezentacji niewielkich produktów, takich jak na przykład: biżuteria, kosmetyki do pielęgnacji czy zegarki. Możliwości jest bardzo wiele, należy jednak pamiętać, że w przypadku prezentacji produktów w gablotkach spiral dysponujemy przestrzenią o średnicy 500 mm (każda półka).
Gablotki przez wzgląd na ich wysokość i zastosowanie można podzielić na dwie podkategorie:
– niskie
– wysokie
W grupie ‘niskie’ znajdują się rozwiązania, które posiadają funkcję lady – więc ich wysokość nie będzie przekraczała 1100 mm. Takie rozwiązanie cechuje funkcjonalność – klient podchodzi do naszego stoiska aby rozejrzeć się i porozmawiać z handlowcem o produktach, a on bez zbędnego wysiłku może prezentować produkty „na żywo”. Produkty znajdujące się wewnątrz lady/gablotki wzbudzają zaciekawienie, które skutkuje tym, że klient podchodzi do lady, a to natomiast pozwala na nawiązanie pierwszego (kluczowego) kontaktu.
W drugiej podkategorii znajdziemy rozwiązanie, którego wysokość przekracza 2000 mm. Świetnie sprawdzi się jako wieża, która przykuje wzrok potencjalnych klientów znajdujących się nawet w dalszej części obiektu. Dodatkowo, system ten pozwala na jego dowolne obrandowanie – elementy pleksi, które osłaniają i zabezpieczają półki systemu można okleić dowolnym nadrukiem (np. logo).