Zależnie od potrzeb i zastosowania można wykorzystać ich dwustronność na dwa sposoby:
1. Zaprezentować z obu stron ten sam projekt graficzny (idealne rozwiązanie gdy prezentujemy nasz roll-up w centrach handlowych lub halach targowych). Takie rozplanowanie przestrzeni reklamowej da nam pewność, że najważniejsze informacje i przesłanie zawarte na grafice zostanie zapamiętane przez możliwie jak najszersze grono odbiorców.
2. Zaprezentować dwa inne projekty graficzne – tutaj mamy już więcej możliwości, aby pobudzić wyobraźnię potencjalnego klienta. Możemy np. zaprezentować dwa uzupełniające się projekty lub wykorzystać dwie zupełnie różne koncepcje graficzne. Taka kombinacja pozwoli nam na stworzenie ‘krótkiej historii’, która da spore szanse na zaangażowanie w nią przechodzącej osoby, a tym samym zachęcenie jej do zapoznania się z kompletną ofertą Twojej firmy.
Roll-up’y dwustronne dostępne są (w zależności od modelu) w szerokościach:
– 800 mm
– 850 mm
– 1000 mm
– 1200 mm
Każde przedstawione poniżej rozwiązanie posiada dedykowaną torbę transportową, która dzięki specjalnemu okienku na miniaturkę grafiki pozwoli na łatwą identyfikację systemu.