Standy multimedialne to również produkty wystawiennicze, które pozwolą na zamocowanie telewizora.
Ciekawa prezentacja firmy, przedstawienie kluczowych zalet proponowanych produktów czy też zaprezentowanie filmu instruktażowego pozwoli na zainteresowanie potencjalnego klienta i zatrzymanie go „na dłużej” na stoisku. Wzrok to bardzo czuły zmysł, który z łatwością można zachęcić za pomocą kolorów i obrazów – zdecydowanie należy to wykorzystywać podczas wybierania rozwiązań reklamowych, których kluczową funkcją jest wzbudzanie zainteresowania potencjalnego klienta oraz nasilanie jego chęci do dalszego, dokładniejszego poznawania usług i produktów danej firmy.
Biorąc pod uwagę sposób zastosowania stojaków multimedialnych możemy je podzielić na następujące podkategorie:
– standy na telewizor
– totemy multimedialne z LCD (16 cali)
Standy multimedialne świetnie sprawdzą się w centrach handlowych (wyspa promocyjna), biurach sprzedaży bezpośredniej, poczekalniach, przestrzeniach szkoleniowych i konferencyjnych oraz na wszelkiego rodzaju targach branżowych.