Lekkość konstrukcji sprawia, że ścianki tekstylne są bardzo wygodne w transporcie. Kompletny stelaż ‘budujemy’ łącząc (na „click”) ze sobą aluminiowe rurki, których długość – przez wzgląd na wygodę transportu – nie przekracza 90 cm. Całość – stelaż oraz grafika na tkaninie – pakowana jest w wygodną i poręczną materiałową torbę transportową.
Kolejną bardzo ważną zaletą ścianek materiałowych jest to, że przy nieznacznie większym nakładzie finansowym możemy wykonać grafikę dwustronną, która jeszcze lepiej zaprezentuje naszą firmę lub jej wiodące produkty.
Tkanina, na której znajduje się grafika jest elastyczna, a dodatkowo – żeby jej napięcie na stelażu było właściwie – wykończona została zamkiem błyskawicznym – te dwa czynniki sprawiają, że prezentacja naszego przekazu zawsze jest estetyczna (brak zagnieceń i marszczeń). Dodatkowo, tkanina posiada certyfikat trudnopalności B1, który jest wymogiem w wielu polskich oraz międzynarodowych halach i kompleksach targowych.
Najpopularniejsze kształty ścianek tekstylnych:
– prosta
– łukowa horyzontalna
– niepełne koło
– kształt litery „S”
Tekstylne ścianki wystawiennicze to przede wszystkim: nowoczesny i elegancki wygląd, lekkość oraz przystępna cena.
Akcesoriami dodatkowymi, które można zastosować w tego rodzaju systemach mogą być między innymi: lampki halogenowe, lampki LED oraz uchwyty na telewizory.
Dzięki lekkim elementom (rurki aluminiowe) i prostemu systemowi ich łączenia (na „click”) ich rozkładanie nie sprawi nikomu problemu.
Można już chyba śmiało napisać, że tekstylne ścianki reklamowe zastąpiły rozwiązania typu pop-up – choć nie można zaprzeczyć, że oba te rozwiązania mają swoich zwolenników. Zdecydowanym atutem tkaninowych ścianek wystawienniczych jest to, że grafika w tych rozwiązaniach nie posiada łączeń na obszarze widocznym – w odróżnieniu od ścianek pop-up, w przypadku których należy zwracać szczególną uwagę na właściwe spasowanie paneli PCV na stelażu.